петак, 24. март 2017.

Uradi sam/a-zanimljive ideje za pravljene jedinstvenih svezaka






Gotovo da i ne poznajem osobu,koja nije bar jednom u zivotu imala svoju posebnu svesku,u kojoj bi zapisivala svoje misli,planove,poneke stihove,ili cak racunice.
Ja jesam,odnosno ja jos uvek imam te neke svescice.Ali valda je to zato,sto volim da pisem.Volim da olovkom "zvrljam"po papiru,da menjam boje i da sarenim markerima podvlacim one bitnije stavke.
Kada je sveska u pitanju,veoma mi je bitan njen kvalitet i izgled.Volim sveske sa jakim koricama,cvrstim listovima i u kvadraticima,i naravno volim da sveska izgleda lepo.Ali cesto se desi da ne naidjem na ono sto sam zamislila,te sam resila da napravim svoju svesku jedinstvenog izgleda.

Materijal koji sam koristila:
      -Obicna sveska
   

         -Sjajne samolepljive trake
   



















             -Gel u sljokicama



















Na koricama sveske sam prvo olovkom nacrtala jedan veci pravougaonik,kako bih ostavila mesto za naslov.
Zatim sam prvo sa jednom trakom izlepila ivice,pa sa drugom unutrasnjost sveske i na kraju sa trecom trakom izlepila ivice pravougaonika koji sam nacrtala.
S obzirom da ove trake mogu lako da se odlepe,ivicom lenjira sam presla preko njih.Svesku sam pritisnula,drugim,tezim knjigama i ostavila tako da stoji,nekih pola sata.
Na kraju sam,koristeci gel sljokice,u prazan prostor,koji nisam odlepila,krupnim slovima,napisala rec "dnevnik".I ostavila da prenoci,kako bi se gel osusio.
Koristeci mastu,i vi mozete napraviti svoju jedinstvenu svesku,a moja sveska izgleda ovako:


Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...