четвртак, 16. фебруар 2017.

Vencanice

S obzirom da je nedavno bio dan zaljubljenih (s namerom nisam pisala o njemu),volela bih sa vama da podelim nesto o haljinama,o kojima sve devojke mastaju,ili su bar mastale nekada.Priznajte da sam u pravu.Sve mi mastamo o vencanicama.O vencanju ne mastamo sve,pa bar ja ne mastam,ali sve mi smo pomalo znatizeljne kad su vencanice u pitanju.
  


VENCANICE PREMA GRADJI TELA:Kada je rec o vencanicama,jedno je sigurno.Devojka koja mora izabrati vencanicu,mora u njoj biti i najlepsa,odnosno svi moraju gledati u nju sa divljenjem.Jer je to ipak njen dan.Pa tako i treba birati nesto sto vam pristaje,sto vam je udobno i naravno sto vama oduzima dah.Cesto se desava da ono sto ste videli na slici,lutki u izlogu ili na nekome drugom,vama uopste ne pristaje,pa bas zato ne bi bilo lose da najpre razmislite o sebi,ko ste vi,kakvi ste,koja je vasa gradja.Na taj nacin cete lakse izabrati vencanicu bas za vas.Ali evo par saveta koje vam mogu pomoci u tome:


Ukoliko imate malo puniji srednji deo tela,odnosno veci stomak,i ne zelite da se vidi,najbolje je da birate vencanice sa preklopima,na taj nacin vizuelno cete biti tanji u tom delu tela.

Ako je vasa figura pescani sat,takozvani sirena kroj bi mogla savrseno da vam pristaje i da napravi skladnu porpociju izmedju vaseg tela.

Ako imate vece grudi izbegavajte vencanice bez rukava i sa dubokim dekolteom,umesto toga birajte vencanice sa V izrezom.

Niskim damama odlicno pristaju vencanice A kroja,ali bez puno materijala,kako ih ne bi progutale.




DIZAJNERI VENCANICA:
Vera Vong.
       Anhel Sancez 
         Karolina Herera
Hejli Pejdz
Dzeni Pekam
Rem Akra
Ines Di Santo.

I za kraj spremila sam vam malu galeriju vencanica koje se meni licno dopadaju:






Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...