понедељак, 23. јануар 2017.

Predstavljanje

Brljajuci po svojim kutijama "uspomena",nasla sam sveske iz srednje skole,nesto nalik leksikonu,samo sto drugarice i ja nismo upisivale uobicajna pitanja,vec smo skupljale po raznim novinama intervjue i zapisivali ta njihova pitanja i neke svoje odgovore.
Bilo je zanimljivo podsetiti se svih tih,nezrelih,smesnih i povrh svega pozitivnih odgovora.A onda mi je palo napamet da bih mogla napisati post i ponovo ovde odgovoriti na ta ista pitanja.Osim sto bi meni licno bilo zanimljivo da vidim koliko su se neki moji stavovi promenili,na taj nacin bih se malo bolje predstavila svojim citaocima i onima koji to zele da budu.


1.Kako savladjujes prepreke?
-Sagledam ih,razmislim o njima i resavam.Ako ne uspem na jedan nacin,onda pokusavam na drugi,treci...ali nikada ne odustajem.

2.Koji je tvoj najveci izazov do sada?
-Pravi izazov,odnosno najveci jos nije dosao,ali da ne podlegnem uticaju okoline svakako moze biti izazov.

3.Imas li nedosanjane snove?
Da,cak i kada se ostvare,novi snovi im zamene mesta.

4.U cemu istinski uzivas?Sta te ispunjava?
Sve zavisi od raspolozenja.Nekad je to knjiga,nekad kafa,druzenje,gledanje televizije...


5.Kako izgleda jedan tvoj dan?
Ispunjeno i pun obaveza,da mi je cesto 24 casa malo.

6.Upraznjavas li jogu?
-Ne,razmisljala sam o tome,ali jos uvek ne.

7.Da li sreca utice na lepotu?
-Kada smo srecni tada se smejemo i zracimo pozitivnoscu,tako da,DA,utice.

8.Najvaznije sto ti se desilo u zivotu?
-Ispunjenje zelje da mi se rodi sestra.

9.Cega se sesecas u zivotu?
-Bas svega,ja sam od onih osoba koje pamte bas sve detalje,reci...Secam se koliko je deda,koji je inace jako strog mene pustao da radim sta god zelim i bio jako tolerantan,pazljiv i zastitnicki nastrojen...

10.Na koji nacin brines o zdravlju?
-Nazalost o zdravlju,odnosno o brizi uopste nikada ne razmisljam,ali pijem dosta vode,cajeva,jedem voce i povrce,setam se i vodim racuna o higijeni,pa se nadam da je i to nesto.

11.Kako negujes lice?
-Hvala bogu,pa nikada nisam imala problem sa kozom,normalnog je tipa i ne treba mi posebna nega.Umivanje,toniranje,i kreme svaki dan i dva puta mesecno maska i piling.

12.Koristis li sminku firmiranih brendova?
-Ne uvek,vazno mi je da mi dobro stoji i da je kvalitetna,a cesto se pokaze da su sminke manje poznatih brendova dosta kvalitetne.

13.Koliko case vode popijes na dan?
-Puno,ne brojim,ali pijem bas dosta vode.

14.Imas li neku nezdravu naviku?
-Da imam,ali mi za sada ne smeta,pa necu ni da menjam.

15.Omiljena rekreacija u prirodi?
-Jahanje i setnja.

16.Sta mislis o tetovazama i plasticnim operacijama?
-Volim tetovaze kada su uradjene sa ukusom i kada osobi koja ih je uradila dobro stoje,vazno je da su sa merom.Isto tako mislim i o plasticnim operacijama,ako osoba ima problem sa odredjenim delom tela,moze i zeli to da ispravi onda podrzavam,ali nikako ne treba da preteruje i da se naruzi.Licno mislim da je prirodno uvek bolje,ali ako bi osobi ta operacija povratila samopouzdanje,pa cak i zdravlje na neko nacin onda je operacija sasvim ok.

17.Imas li omiljeni jutarnji ritual?
-Ispijanje kafe u krevetu u pidzami.

18.Kome se poveravas?
-Osobama koje poznajem ceo svoj zivot i kojima uopste ne treba mnogo da pricam shvataju uglavnom sve iz jedne recenice,pogleda,gesta.

19.S kim bi se zamenila na jedan dan?
-Sa nekom od savojih macaka,tada bi me svi po ceo dan ceskali,a ja bih uzivala.Samo sto bi mi jedan dan bilo malo.

20.Kod osobe sa kojom se prvi put upoznajes sta prvo primetris?
Da li ima jak ili slab stisak ruke.Slab stisak-slab karakter,jak stisak-jak karakter.

21.Da li uvek znas da li si uradila nesto dobro ili lose?
Mozda ne bas odmah kada uradim,ali nesto kasnije da.I onda,ako sam uradila nesto dobro budem ponosna.A ako je bilo lose,izvinim se i ispravim.

22.Mozes li potpuno da se ogradis od reakcije drugih ljudi?
Volela bih da mogu,ali nazalost ne uspeva mi.

23.Koliko ti znace kritike?
-Tvrdoglava sam i uvek radim po svome,tako da iskreno i ne znace mi bas puno.

24.Da li se nekada kajes zbog iskrenosti?
-Nekada se kajem zbog samog nacina na koji sam nesto rekla,ali nikada i zbog samih recenica.

25.Ljudska osobina koju najvise cenis?
-Hrabrost.

Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...