понедељак, 23. јануар 2017.

Popravka tastature

Inspiraciju za ovaj post pronasla sam sasvim slucajno.Ne znam da li se to vama desavalo,ali eto meni se redovno desava da pozajmim nekome neku stvar i da mi ista ta stvar bude vracena uprepascena.Tako je bilo i sad.
Potpuno novu tastaturu pozajmila sam maminom bivsem poslodavcu.U to vreme drzao je restoran brze hrane,zapravo,vise kao dostavu nego restoran.Uglavnom doneo je kompljuter kako bi mogli da slusaju muziku i da unose neke podatke,ali nije imao tastaturu.Ja sam vec koristila jednu i ovu sam mu pozajmila,da ne kupuje odmah.
Restoran se zatvorio brzo posle toga i tastatura mi je vracena.Uzas na mom licu se ne moze recima opisati kada sam je ugledala.Bila je prasnjava,omascena,lepljiva i pojedine tipke su falile.Brisala sam i trljala raznim sredstvima,ali apsolutno nista nije pomagalo,i dalje je ostajala tako unistena.I onda kako kod mene to obicno ide stara tastatura je prestala sa radom i ja sam morala nekako da se snadjem i da pocnem da koristim ovu upropascenu.
Ideja mi je sinula sasvim slucajno,i tek negde pri kraju sam resila i da objavim na blogu.
Da,da ne zaboravim,pisem iskljucivo na izgled tastature,ne na njen rad.



1.Izvadila sam svaku tipku i alkoholom ponovo sve ocistila i vratila tipke na svoje mesto.

2.Lagano,pazeci da ne udje izmedju tipki presla sam bezbojnim lakom po tastaturi.

3.Brojeve i slova obojila sam nezno rozim lakom,a zatim posula roze sljokice ( mozete koristiti i neki drugi lak i ne morate posuti sljokice,ako vam je previse.Moja tastatura je crna,pa sljokice odlicno pristaju.)Na druige tipke sam stavila ponovo bezbojan lak i posula srebrne sljokice.Bezbojan lak i zlatne sljokice isli su na deo tastature bez tipki,ili na onu ravnu povrsinu.
Sa svetlom tastaturom se moze vise raditi.
4.Ostavila sam da se sve prosusi,a zatim preko svega ponovo premazala bezbojan lak i ostavila da prenoci.
Naravno,sada koristim tu istu tastaturu i ovaj post pisem upravo pomocu nje.:)


Pribor koji sam koristila:



Bezbojan lak za nokte

roze lak za nokte
sljokice


Dodatni savet:Da vam sljokice ne bi previse ispale i prekrile slova,brojeve i znake,zalepite sa parcicima selojtepa samo preko slova,brojeva i znakova.Zatim sljokice sipajte na neku ravnu povrsinu,uzimajte ih prstima i lagano posirajte po tipkama.Odmah zatim prevrnite tastaturu naopako i istresite visak sljokica.



Нема коментара:

Постави коментар

Manipulatori-ucenjivači.Kako da ih pobedite?

Nažalost manipulatora ili ucenjivača uvek je bilo u svim sferama života.Nekada smo ih svesni, odnosno ucenjivač nas svesno ucenjuje nečim d...